دل نوشته ها گفتگو با امام زمان

دل نوشته ها گفتگو با امام زمان

تحت نظر وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران
دل نوشته ها گفتگو با امام زمان

دل نوشته ها گفتگو با امام زمان

تحت نظر وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران

دو مهمان

آقا جان جمعه در راه است کجایید ...

دوستان عزیز من یک هفته پیش یک خواب دیدم که در زیر تعریف می کنم ...

یک سید با ماشین پیکان در صندلی عقب نشسته بود که از صورت زیبایی برخوردار بود و ظاهر خوبی داشت پیکان ایستان پشت اتوبوسی که فقط جوانان را سوار می کرد نمی دانم چی شد وقتی پیاده شد مثل بقیه به سراغش رفتم وقتی پیشش رسیدم گفت این پنج شنبه جمعه امام رضا دو مهمان عزیز دارد با چشمانم دنبال لبش کردم گفت: حضرت زینب پهلو شکسته کربلا و امام زمان همان جا زانو زدم بلند جلوش گفتم خدایا غلط کردم غلط کردم ...

قابل توجه است که من بعد 23سال برای بار اول امام رضا مرا طلبید ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.